ZMIEŃ KLUB
Zajęcia fitness

Wymodeluj sylwetkę, zrzuć zbędne kilogramy, popraw siłę, kondycję i wytrzymałość, dodatkowo świetnie się bawiąc pod okiem profesjonalnych instruktorów.

Posiadamy szeroki wybór zajęć grupowych o różnym stopniu zaawansowania:

ZAJĘCIA FITNESS

Xtreme Cross
Trening wytrzymałościowy angażujący całe ciało. Zajęcia o dużej intensywności, poprawiające kondycję fizyczną.
Fit Ball
Zajęcia z użyciem piłki oraz innych przyrządów fitness. Trening o dużej intensywności połączony z dobrą zabawą.
Zdrowy Kręgosłup
Zajęcia wzmacniające mięśnie grzbietu, poprawiające kondycję kręgosłupa. Ćwiczenia o charakterze relaksacyjnym i odprężającym.
Pilates
Zajęcia z elementami jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych. Ćwiczenia popoprawiają zakres ruchomości i uelastyczniające ciało.
Obwodówka
Trening o wysokiej intensywności, angażujący pracę wszystkich mięśni ciała. Zajęcia z wykorzystaniem sztang, kettleballs, hantli.
Xtreme Zumba
Zajęcia łączące elementy tańca, aerobiku z krokami latynoamerykańskich tańców. Trening aerobowy przeplatany treningiem interwałowym. Zajęcia modelujące sylwetkę, poprawiające kondycję.
Turbo Spalanie
Zajęcia o zmiennej intensywności prowadzone w formie interwału. Trening wzmacniający i poprawiający wydolność organizmu.
Fat Burning
Zajęcia umożliwiające pracę nad całą sylwetką dzięki zastosowanemu obciążeniu. Trening o wysokiej intensywności.
Stretching
Ćwiczenia kształtujące i wzmacniające wszystkie grupy mięśniowe połączone z ćwiczeniami rozciągającymi i elementami Jogi.
TBC
Trening intensywny, wzmacniający ciało. W trakcie ćwiczeń pracują wszystkie mięśnie. Zajęcia kształtujące sylwetkę.
Turbo Abs
Zajęcia o wysokiej intensywności, skupiające się na pracy dolnych i górnych mięśni brzucha oraz wzmocnieniu dolnego odcinka pleców.
Indoor Cycyling
Efektywny trening na rowerach stacjonarnych, prowadzony w rytm muzyki, przy zastosowaniu różnych technik imitujących jazdę na rowerze. Jazda odbywa się w zróżnicowanym tempie. Trening poprawia kondycję, wytrzymałość, kształtuje sylwetkę.
CROSS OCR
Zajęcia o wysokiej intensywności, multidyscyplinarne, łączące w sobie elementy treningu kondycyjnego, siłowego, gimnastycznego i interwałowego.
Turbo Pupa
Trening o wysokiej intensywności nastawiony na modelowanie dolnych partii ciała. Wysmuklenie ud, pośladków, redukcja cellulitu oraz nadmiaru tkanki tłuszczowej. Zajęcia wzmacniające z wykorzystaniem gum oporowych.
Brzuch + Space Stretch
Space Stretch został zaprojektowany jako uniwersalny przyrząd treningowy do użytku w warunkach nieważkości. Przyrząd, za pomocą którego astronauci na stacjach kosmicznych mogą ćwiczyć nawet 8 grup mięśniowych. Przygotowane jest aż 16 ćwiczeń, które pozwal
Balans Bag
Balans Bag - trening poprawiający równowagę poprzez aktywację mięśni głębokich całego ciała.
Turbospalanie + step
Zajęcia o zmiennej intensywności prowadzone w formie interwału. Trening wzmacniający i poprawiający wydolność organizmu. Zajęcia z wykorzystaniem stepu
Modelowanie sylwetki
Trening wzmacniający, kształtujący całą sylwetkę, angażujący pracę wszystkich grup mięśniowych.
TBW
Trening ogólnorozwojowy. Zwiększa wydolność organizmu oraz modeluje. Trening na zasadzie interwału, treningu obwodowego z dodatkowym sprzętem.
Cellustop
Trening wzmacniając oraz rzeźbiący dolne partie ciała (brzuch, pośladki, uda). Z użyciem dodatkowego sprzętu.
10XTraining
Autorskie 30 minutowe zajęcia typu HIIT skupiające się na fundamentach treningu funkcjonalnego. Idealne rozwiązanie dla osób, które chcą zbudować sportową sylwetkę. Mieszanka ćwiczeń siłowych oraz kondycyjnych. 100% motywację, wsparcie trenera.
10XFight
Autorskie 30 minutowe zajęcia typu HIIT skupiające się na fundamentach treningu bokserskiego. Połączenie kombinacji stosowanych w boksie z treningiem funkcjonalnym.
Nasi partnerzy